Tuesday 16 December 2014

who am i?





 Aku ni gila, ha ha manada tipu je :P . im weird and classy hehe. Dari aku kecik sampai aku besar orang panggil aku Apple, bukan aku nak acah2 comel and minat anime tapi memang mak aku panggil aku dari dalam perut lagi Apple then terus melekat taknak keluar nama tu. Dah berapa juta kali orang panggil aku apple then aku betul2 macam apple. aku gemuk * emoji sedih*.

Aku ni jenis pemalas tahap gila2 and aku boleh tutup suis lampu pakai kaki sambil seret badan aku sebab aku malas berdiri lol. sebabkan kemalasan aku yang extreme aku akan list kan 20 things about myself.

20 things about myself:

  1. i love food so much, eat is my priority
  2. bookworm, i can read only one day for one novel
  3. ambik course TESL and dah mula bosan
  4. socially awkward
  5. don't know how to start a conversation also don't know how to end it.
  6. never takes thing seriously smpai kena tendang baru serious
  7. suka dibelai
  8. ada banyak bff smpai confiuse siapa nak dijadikan pengapit kalau aku kahwin nnti
  9. i love my families and friends so much
  10. pengotor, bilik aku ada laluan untuk aku berjalan dari pintu ke katil sahaja sebab yang lainnya longokkan barang.
  11. pantang aku ditipu
  12. tak pernah potong rambut smpai pendek tahap lelaki, teringin tapi bentuk muka tak sesuai
  13. suka adventure
  14. sang at meminati cartoon adventure time
  15. suka benda tribal yang unik
  16. suka piercing
  17. gigit kuku
  18. selalu dihampakan dan selalu menghampakan
  19. my currently hair colour is purple,green and hot pink
  20. malu nak show off and malu dengan orang yang suka show off
aku dah listkan semuanya, banyak lagi pasal aku. kalau korang rasa nak kenal sangat aku siapa baca lah setiap entri yang aku post. 

No comments:

Post a Comment