Wednesday 17 December 2014

Semester break!!

 Aku tak dapat update benda yang best2 sebab tengah cuti sem. Memang bosan gila cuti sem boleh botak, serious. Aku tak tau nak buat apa, and aku rindu jemahnotta aku a.k.a Ejad (nnti aku post entri pasal ejad), dah takda laughing gas aku. Dalam cuti sem ni banyak jugak benda aku terpikir nak buat salah satu nya pierce pipi aku, aku tak perlu and taknak pendapat orang sebab aku tahu apa yang aku nak, cehhh nnti buruk menyesal. And yes aku nak shopping nak beli buku bebanyak and ada satu kasut vans ni aku suka, aku nak adjust rambut aku bagi colour lilac pulak, pierce pipi and shopping baju sebab aku dah takda baju. Payah gak pakai baju sama ulang alik 😒. K lah aku bosan sebab tu post benda yang bosan babi. 
Ejad ;( tsk tsk...... 
Rambut aku yang terbaru nak lightkan lagiii.....

No comments:

Post a Comment