Tuesday 16 December 2014

Why i create this blog.

   well, one of the reason is because sometimes i have no one to talk to and sometimes i feel like writing. i don't own a diary because diary is boring. kalau korang terbaca ke blog ni, welcome guys :). Hidup aku selalu terjadi benda yang seronok and kadang-kadang bend yang seronok terlepas macamtu je, so i create this blog so i can share my journey and i don't want those moments to fade and live in my memory, if i can i want to capture all those moments and remembering it all my life. boleh kata aku buat blog ni juga sebab suka2. lol.

   Tittle blog ni iaitu (The other twin) sebab aku ni boleh dikatakan ada dua life bukan sebab aku memang ada kembar and aku bukan acah2 hipster *tetiba*, tapi aku boleh dikatan ada dua life sebab aku ni belajar agak jauh dari tempat aku membesar. aku ni membesar kat Ampang and aku belajar kat Unisel bestari jaya a.k.a hutan *ha ha*. Nak dijadikan cerita personality aku dekat tempat aku study ialah apa yang aku nak jadi selama ni contohnya seperti lepak malam2 smpai berkulat, buat benda tak berfaedah, buang duit, buang masa and belajar sampai dapat sijil lepastu back to basic. eh hello! bukan aku ni nak jadi budak lorong *snap finger* tapi aku nak tahu macam mana nak jadi adventure and aku boleh belajar apa tu life.... and aku berpuas hati dgn experiment aku, ternyata aku dapat tahu apa tu life, so far apa yang aku lalui agak adventure dia mencabar tau macam boleh gila jugak kadang2. tak tipu

  Hidup aku kat ampang siapa kata tak adventure, adventure apa tapi berbeza. kat Ampang aku akan jadi budak yang aku sepatutnya jadi seperti, duduk rumah 24/7 sampai bersawang weyh. tapi aku happy dgn kedua dua life aku tu. as long as orng yang aku sayang ada di sekeliling aku lah. k ni je untuk post yang kali ni. if korang nak kenal aku siapa and apa read my next entry. k aku tau aku bosan.

 Aku akan post macam2 benda dari kehidupan, kecantikan, benda terkini and apa yang aku suka lah. so if we share the same interest, hey babe :*

No comments:

Post a Comment